Moi! Eli mä oon tääl netissä Jessica ja olenhan käyttänyt siis monia muitakin nimimerkkejä.

Oon myös youtubessa nimeltäni limekisu11. Voitte käydä kurkkaamassa mun videot sieltä, jos haluutte!

Nyt voisin kertoo vähän itestäni. Eli mä oon syntynyt -00 luvulla, joten olen 12 ja kesällä täytän 13. Mä asun nyt tällä hetkellä vielä pääkaupunkiseudulla, mutta muutan hiihtolomalla lähelle Turkua. Eli asun siis Etelä-Suomessa. Mä oon asunu elämäni aikana monessa paikassa. Noin 6 vuotiaana muutin sinne lähelle Turkua ja 11 vuotiaana muutin tänne pääkaupunkiseudulle. Nyt mä muutan hiihtolomalla takaisin sinne meiän vanhalle talolle. Ja olen siis käyny vanhassa koulussani 1-4 luokan, joten se koulu on mulle tuttu, jonne menen n. 4 viikon päästä.

Mä pidän Monster High-nukeista ja muutenkin koko jutusta. Mä keräilen niitä nukkeja ja kuvailen niitä. Pidän myös Monster High-sivuja. Siellä olen SpectraMonster. Mulla on tällä hetkellä 10 nukkea.

Mä pidän myös Winx Club-sarjasta. Mä oikeestaan fanitan sitä. Mulla on kaikkea siihen liittyvää kamaa kuten nukkeja, t-paita ja paljon tavaroita ja ym. mitä olen saanut näistä lehdistä. Mä keräilen myös Winx-nukkeja ja en ole ihan vielä kuvaillut niitä. Voisin kyllä tehdä niin. :) Mulla on tällä hetkellä näitä nukkeja 8 ja aion ehkä ostaa netistä yhden harvinaisen, jota myytiin kaupoissa varmaan silloin, kun olin n. 6-7 vuotias ja siitä on nyt 6 tai 7 vuotta.

Eipä mulla kai mitään muuta kerrottavaa ole. Mä päivittelen sitten välillä, kun muistan ja jaksan. Ja tietenkin silloin jos on jotain kerrottavaa! :D

Ai niin! Mä unohdin kertoo, et mul on myös Winx-sivut, nimeltään Sapphire Winx. En kyl tiiä mitä teen niille sivuille nyt kun vuodatus uudistu. Olisi paljon muokattavaa. Plääh! :P

No, katotaan mitä mä teen niille sivuille. Saatan ehkä siirtää bloggerii, en ole varma, mut se  on ainakin yks vaihtoehto.

Ja onhan mulla myös vähän niin kuin toiset Winx-sivut. Niiden nimi on Winx. Niillä sivuilla mä julkaisen kerran kuukaudessa Winx-lehteä, jossa on kaikkea. Jos kiinnostaa käykää kattomassa.

Hups! On tullut kirjotettua pikkusen paljon juttua tähän alkuviestiin. No jaa. Olihan tässä aika paljon kerrottavaa.

Mutta mä nyt päästän teidät pois tämän kirjotuksen ääreltä.

Heippa!
Terveisin: Jessica