Nyt onkin ensimmäinen kouluviikko ohi uudessä/vanhassa koulussani. Joo, mä oon siis ollu siel koulus 1-4 luokalla, mut sit muutin pois ja sit muutin takasin ja nyt mä oon siel taas. :D

Vaikka oonkin ollu pian vaan 2 viikkoo tääl, niin on alkanu jo olee ikävä niit mun kavereit, jotka oli siel koulus mis mä kävin viel ennen hiihtolomaa. No, onneks nään ne sit ehk taas mun yhen kaverin synttäreillä. :)

Oli kyl ihan kiva nyt taas nähä näitä kavereita, jotka taas on nyt tuol koulus mis mä käyn täl hetkel. Mut outoo, et mun yks kaveri niist ei puhu mulle, siis ei ees koskaan moikkaa ja sillon , ku yritän puhua hänelle, niin hän ei vastaa mulle mitään. Outoo... o.O

No, mut onneks siel on muitakin kavereit. Sinne on myös tullu uusiikin oppilaita luokalle. He ovat ihan kivoja ja hauskoja. :)

Mut sitten muihin asioihin. Eli sillon viime viikon sunnuntaina mä olin mun isosiskon kaa kattomassa muodostelmaluistelun SM-kisoja. Siellä kilpaili juniorit ja sit... öö... joo en muista sitä toista, mut ne juniorit oli jotain suunnilleen 15 vuotiaita tai jotain sinne päin. Ja sit ne toiset oli jotain suunnilleen yli 20 vuotiaita. Junioreissa 3. sijaa vei Helsinki. Siis Helsinki ve kullan, hopean ja pronssin, siis 3 eri joukkuetta Helsingistä. No, onhan Helsinki iso kaupunki ja viel pääkaupunki, et ei ihme et vei ne kaikki palkinnot. Ja sit siin toises ryhmäs voiton sei kait joku Team Unique tai joku sellainen. Mä en oo varma, mut sekin oli kai myö Helsingistä.

Ai niin! Ja sit se show kesti joku n. 3 tuntii :D Oli siin kyl onneks välissä taukoja, jolloin pystyi käydä vessassa ja käydä ostamassa siel hallilla olevista kioskeista jotain. Me ostettiin limsaa ja sipsei. Mä tyyliin söin ne sipsit melkein kokonaan itse. xD

Joo, mut ei täs kai varmaan oo mitään muuta uutta, et kuulumisiin.

Ps. Jos teitä kiinnostaa Winx Club, nii käykää lukemassa mun ite tekemää Winx Club-lehteä. Osoite on: winx-lehti.blogspot.fi