Tänään mä, mun äiti ja mun isosisko, niin me käytiin Turussa shoppailemassa. Tuli ostettuu vähän kaikenlaista, mut mä nyt vaan sitten näytän ja kerron vain niistä, jotka on tarkotettu mulle.

Eli...

Jonnan+ostokset+001.JPG

Tässä on uudet tennarit.

Jonnan+ostokset+002.JPG

Tällänen suihke, joka tekee kengät vedenpitäviksi. Se on kylläkin tarkotettu kaikille, mut mä nyt silti näytin sen.

Jonnan+ostokset+003.JPG

Uusin, eli tämän kuukauden Winx-lehti.

Ja nyt tulee mun suosikki juttu näistä kaikista ostoksista:

Jonnan+ostokset+004.JPG

Monster High Basic 1 Draculaura-nukke!

Mä olin ihan täpinöissäni, kun näin näitä Basic 1-nukkeja Wiklundilla. Olisin halunnu ostaa ne kaikki, mutta ku oli rahaa vain yhteen, joten päätin ostaa Draculauran, koska olen jo aiemmin harkinnut ostavani seuraavaksi Draculauran, joten ostin sitten sen tässä versiossa. Pitää varmaan käydä toistenkin ostamassa noita Basic 1-nukkeja, jos niitä vielä myöhemmin löytyy sieltä. ;)

No, mut sitten muihin asioihin. Eli viime perjantaina mulla alkoi hiihtoloma ja sit viime sunnuntaina mä muutin sitte tänne meiän vanhalle talolle, joka ei mennyt kaupaksi. Huomenna mun isosisko tulee meille ja jää ainakin yheksi yöksi meille ja sit lauantaina me mennään Ikeaan ostamaan mulle kirjotuspöydän tuoli. Ja sitten sunnuntaina mä ja mun isosisko mennään kattoo Turun HK-areenalle muodostelmaluistelun loppunäytöstä.

Eipä mulla varmaan oo mitään muuta asiaa, joten taidanpa mennä avaamaan sen mun Draculauran paketin ja meen sitten ulos kuvaamaan sitä. Varmaan kuvailen sitä myös sisällä. Ja sitten ne kuvat tulee mun Monster High-blogiin. Jos en ole vielä kertonut sen blogin osoitetta tai jos et enää muista sitä, niin tässä vielä sen osoite: monster-high-fanisivut.blogspot.fi. Paina tuota sivujen nimeä, eli linkkiä, niin pääset nopeasti ja automaattisesti niille sivuille.

Mutta näkemiin! Ilmottelen sitten itestäni lisää taas joskus myöhemmin.