Moi! En ookkaan vähään aikaan päivitellyt ja silleen. Sori! Mut nyt sitten päätin. Viime viikol (mun muistaakseni perjantaina) äidinkielen koe. Sain siit 8, joten meni ihan hyvin. Harmiks en muistanut tapaluokkien nimiä. :p No jaa... No, mut torstaina onkin sit toinen koe, fyysikan ja kemian koe (meil on fysiikkaa ja kemiaa samalla tunnilla). Ei jaksais lukee, mut kun on pakko, jotta sais hyvän numeron. Pitäis myös tällä viikolla pakata tavaroita, ku sunnuntaina mä sit lähen ja en enää palaa tänne takasin. Tietenkin kyl tulen tänne viel esim. sillon, ku on mun kaverin synttärit maaliskuussa.

Välillä kyl meinaa kirjottaa viikonpäivien ja yms. nimet isolla alkukirjaimella. Johtuu varmaan englanninkielest, ku siel ne taas kirjotetaan isol alkukirjaimel, ku suomenkielessä taas ei. :D

No, mut jatketaan. Lauantaina ja sunnuntaina mun luona kävi mun yks kaveri. Meil oli kivaa. :)

Ja sit tänään meil oli koulussa liikuntatunnilla mäenlaskua ja ruokatunnilla oli hernekeittoa ja laskiaispullia. Ne laskiaispullat oli ihan hyviä. :) Tulikin just mieleen, ettei mun iskä tuonut laskiaispullia kotiin. :( No jaa, onneks niit sai jo koulusta. :)

Empä kai sit kerro enempää tässä näin, mut hyvää laskiaistiistaita!

Jessica