Heippa taas! Sori, kun en oo päivitelly vähään aikaan. Oon hyvin pahoillani siitä!

No mut asiaan! Eilen alkoi mulla pääsiäisloma, jolloin meille tuli mun iskä, isoveli ja isosisko. :)

Ja sit voisin vaikka kertoa, et oon syöny tähän mennessä 4 suklaamunaa täs pääsiäisenä. Nam! :D

No, ei mul oikeestaan oo mitään erikoista kerrottavaa, joten...

...

Hetkinen!
Onhan mulla jotain kerrottavaa viime viikosta. :D
Okei. Viime viikon ja sitä edellis viikon perjantaina meil oli liikunnassa uintia, kosk liikuntasali oli varattu ylioppilaskirjotuksia varten. Se vesi oli kyl ihan hirrrveen kylmää. Tyyliin kävin mun kavereitten kaa vaan siel kastautumassa ja sit mentiin heti saunaan. :D

Onneks se meiän opettaja on mies, nii se ei voi tulla pakottamaan meit sielt saunast uimaan jos ollaan oltu liian kauan saunas tai jotain. :D

Ja sit joku pari viikkoo sitte meiän luokalla, 6.lk tuli uus tyttö (taas :D). Nyt meiän luokassa on 13 oppilasta: 12 6.luokkalaista ja 1 5.luokkalainen. Yhteensä luokal on siis nyt 9 tyttöö ja 4 poikaa. Kyl ne pojat oikein kauhistu, ku se uus tyttö tuli, ku taas tuli uus tyttö. Ne pojat nii haluis saada lisää poikii luokalle.

no, mut sitten eilen ja toissapäivänä olin ulkona kuvaamassa Draculaura-, Venus- ja Clawdeen-nukkeani. Kuvia en nyt pysty laittaa kosk ne kuvat on toisella koneella. Mut voin laittaa ne kuvat sit myöhemmin, jos muistan.

No mut ei täs mitään muuta oo, et hyvää pääsiäistä kaikille!